Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста авторизуйтесь здесь.
FGHIGate на GaNJa NeTWoRK ST@Ti0N - Просмотр сообщения в эхоконференции ENET.SYSOP
Введите FGHI ссылку:


Присутствуют сообщения из эхоконференции ENET.SYSOP с датами от 10 Jul 13 21:42:12 до 18 Jun 24 12:44:18, всего сообщений: 12517
Ответить на сообщение К списку сообщений Предыдущее сообщение Следующее сообщение
= Сообщение: 11077 из 12517 ===================================== ENET.SYSOP =
От   : Björn Felten                     2:203/2            19 Nov 21 05:01:42
Кому : Michiel van der Vlist                               19 Nov 21 05:01:42
Тема : The Royal Aeroplanes
FGHI : area://ENET.SYSOP?msgid=2:203/2+619721a4
На   : area://ENET.SYSOP?msgid=2:280/5555+619262be
= Кодировка сообщения определена как: CP437 ==================================
==============================================================================
WD>> Then I have to wonder, "why" does a country such as the Netherlands
WD>> need a 737BBJ on government business... The German government even has
WD>> 2 or 3 Airbus-340 for government business.

MvdV> On top of the shortlist were Boeing and Embrear. The official reason for
MvdV> choosing the Boeing was that KLM already had the Boeing 737 in its fleet
MvdV> so KLM pilots could fly it with little or no additional training and the
MvdV> maintenance could also be done by KLM.

   One reason our Royal family is so cheap to maintain may be that they have to share the two government planes, maintained by the Swedish Airforce.

   It's always been just two planes, ATM one Gulfstream IV and one Gulfstream G550. Eight or twelve passengers and a crew of four. No jumbo jets here...




..

--- Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; sv-SE; rv:1.9.1.16) Gecko/20101125
* Origin: news://eljaco.se (2:203/2)

К главной странице гейта
Powered by NoSFeRaTU`s FGHIGate
Открытие страницы: 0.062625 секунды